5 Ağustos 2013 Pazartesi

P90x'e Mental Anlamda Hazır olun!

Herkese tekrar merhaba ! :) Bu yazımda P90x'in kalbine , ana merkezine değineceğim. Yani P90x için belkide 'en' önemli olan şeye MENTAL ANLAMDA HAZIRLIK'a. P90x e başlamadan önce belkide programın dvd videolarından daha çok ihtiyacınız olan şey motivasyon ve mental anlamda hazırlıklı olmanız.Motivasyon her şey demektir bunu unutmayın . Tam anlamıyla herşey motive olursanız daha iyi odaklanır , daha iyi yapar ve haliyle daha iyi sonuç alırsınız. Peki motive olmak ve mental anlamda hazır hisssetmek için ne yapmalıyız?




  • Öncelikle hedefinizi belirleyin.Hedef ne kadar somut ve kalıcı bir hedef olursa o kadar iyi olur.
  • Spora başlıyınca hayatınızda ne kadar olumlu şeylerin olacağını düşünün. Bunu yapma için , değişim geçirenlerden ilham alın.Onları makalelerini okuyun.
  • Belgeseller seyredin. Spor ve beslenem üzerine belgeseller.Ben özellikle 'Şişir Beni' isimli belgeselde çok motive olmuştum
  • İlk başlarda hareketleri Tony ve Arkadaşları kadar iyi yapamayacaksınız , Dert etmeyin Tony'nin dediği gibi 'Yapabildiğinizi yapın ve gerisini boş verin' Anremanın 2-3. aylarında nasılda iyi olduğunuzu görünce zaten şaşıracaksınız
  • İlk gün fotoğrafınızı çekin (Bu çok önemli) değişimi görebilmek için her ayınkileri çekin.Vucudunuzdaki değişimi karşılaştırmalı olarak görmek sizi motive edicektir
  • Aynalarla barışık olun ama bir o kadarda sabırlı olun.Zira aynalar size istediğinizi göstermek için biraz nazlanıcaktır
  • Asla değişimi yeterli bulup bırakmayın.Ben 2. ayımı bitirdim ve 15 gün öncesine kadar karın kaslarımın belirginleşmesi beni bu yola sevk etmişti ama sonradan toparladım
  • Asla tamamen bitirmeden bırakmayın.(Burasıda çok önemli) Vucudunuzun hangi zamanda en iyi reaksiyon vereceğinizi bilemessiniz , ilk ayda sanki hiç değişim yokmuş gibi görülebilir (Bana öyle oldu) ama 15 gün sonra toparlayıp mucizevi bir değişime girebilirsiniz (Bana öyle oldu) Ve asla 3. ayı bitirmeden gitmeyin . Çünkü en iyi gelişim gösterdiğimiz ay bu ay (Ben bu aya yeni giriyorum ama her p90x sitesi ve bunu bitiren Abilerim ablalarım hocalarım bana bunu söylediler) 3. AY DÖNÜM NOKTASI !

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder